Spotkanie z panem przewodnikiem

Dzisiejszy dzień może wywrócić moje życie do góry nogami. Poznałam sympatycznego pana, który wprowadził mnie do życia w górskich klimatach, który chętnie opowiadał o swojej karierze GOPRowca. Dostałam wiele ulotek związanych z Beskidami, ale także dostałam większą motywację do bycia turystką z prawdziwego zdarzenia.

Beskidy są piękne, mogłam je podziwiać wspinając się na Skrzyczne, Baranią czy Babią Górę. Wiem, że moje nogi jeszcze nieraz zasmakują tych beskidzkich szlaków. Tam będę poszerzać moją kolekcję pieczątek, znaczków, pocztówek. A przede wszystkim tam będę miała niesamowite wspomnienia.



Wracając do pana Przemysława Szczepanka (bo tak nazywa się pan przewodnik) zrobię tutaj reklamę samej osoby jak i imprez Śląska Cieszyńskiego. Na kwiecień zaplanowane są takie atrakcje jak:
  • III Powiatowy Konkurs Recytatorski "W cieniu twórczości M. Konopnickiej"
  • Kiermasz Świąteczny (13.04.14)
  • Jarmark Świąteczny (14-16.04.14)
  • Konkurs kulinarny 





Do napisania wkrótce, Caroline ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz