Panoramy cz. I

Ostatnio zainteresowałam się robieniem własnych panoram. W takim sensie, że mam zdjęcia i dodaję podpis, które szczyty gdzie są ulokowane. Pomyślałam, że mogłabym zrobić tutaj zbiór ich podzielony jak na razie na dwie części. Pierwsza obejmować będzie moje kochane TATRY (przedsmak tego znajdziecie w postach m.in. o Kasprowym czy Morskim Oku), a na drugiej będzie widnieć pasmo Bieszczadów :) Tak więc zacznijmy od części pierwszej :)



#1 z Morskiego Oka (znaleźć ją możecie w tym poście KLIK)





#2 z Kasprowego Wierchu (KLIK)

EDIT: w miejscy Walentynkowego Wierchu powinien być Walentkowy! Przepraszam!

#3 ze szlaku na Szpiglasowy Wierch (ceprostrada)


#4 ze Świnicy


#5 z podejścia na Grzesia


2 komentarze:

  1. Ja na Walentkowy mówię Walentynkowy, więc ja tam błędu nie widzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jakoś łatwiej mi się mówi Walentynkowy niż Walentkowy, ale wolałam poprawić, żeby nie było żadnych zaczepek :D

      Usuń