Refleksje o byciu odważnym, spełnianiu marzeń, stawaniu się lepszym

Jak to jest przełamywać swoje bariery? To pytanie często zadawałam osobom, które w jakimś stopniu mi imponowały. To było dla mnie coś nowego. Żeby przełamywać swoje wady, trzeba do czegoś w życiu dążyć. I właśnie chciałabym Wam teraz opisać siebie jako osobę, która w pełni świadomie zdobywa szczyty... marzeń :)

fot. Wesoły Włóczykij


Z wieloletnich obserwacji siebie wiem, że jestem osobą nieśmiałą, często chowającą się w tłumie, podatną na opinię innych. Stwierdziłam, że takie wady nigdy nie pozwolą mi dojść do sukcesu. Droga, jak chyba każda, jest kręta, pod górkę i z licznymi przeszkodami. Ale właśnie przeszkody są po to, by je pokonywać.

Gdy zaczęłam chodzić po górach, zdałam sobie sprawę, że wszystkie problemy powstałe na nizinach tam wysoko po prostu znikają. Zawsze czuję się wolnym ptakiem, oddychającym świeżym, górskim powietrzem. I wbrew pozorom ja taki świat uwielbiam i w takim świecie chciałabym być bardzo długo.

Kiedy wybił rok 2015 myślałam sobie "ee, pewnie będzie taki sam jak poprzedni". Tu się myliłam. Odcinam się grubą kreską od zeszłych lat i kreślę swój dorosły świat według własnego upodobania. W moje osiemnaste urodziny mama chrzestna wręczyła mi naszyjnik z podkową. Noszę teraz go codziennie, bo wierzę, że to wszystko co się teraz dzieje, jest zasługą tej małej rzeczy.

Rok 2015 mimo, że dopiero się zaczął jest on moim najszczęśliwszym rokiem. Rokiem pełnym spełniania marzeń, kształtowania siebie i wchodzenia w próg dorosłości. Jestem świadoma tego, że z dnia na dzień staję się lepsza. Lepsza dla siebie.

Chciałabym podziękować ludziom, którzy się przyczynili do moich sukcesów. W pierwszym rzędzie Mamie, Tacie, Arturowi, Tobiaszowi i pewnej osobie, z którą powoli siebie odkrywamy. Podziękowania ślę także wszystkim tym, którzy motywują mnie do dalszej pracy. Czytelnikom, pasjonatom górskim. Po prostu TYM, przy których mogę być normalną, spełnioną osobą.

Jestem niezmiernie szczęśliwa, że dane mi było opowiedzenie o sobie i swojej pasji na Targach Edukacyjnych i usłyszenie tylu miłych i ciepłych słów. Docenienie mojej jeszcze amatorskiej pracy i dopingowanie do dalszych sukcesów. Ludzie to są niesamowite istoty!

To wszystko co powyżej napisałam pozwoliło mi do złamania bariery strachu i nieśmiałości. Teraz jestem świadoma swojego zdania i zawsze się nim kieruję. Nikt nie narzuca mi toku myślenia. Jestem tym górskim, wolnym ptakiem. Bez ograniczeń, bez stereotypów. Po prostu staję się lepsza!

A jeśli ktoś potrzebuje motywacji i wsparcia, to niech śmiało do mnie pisze. Ja nie gryzę, a chcę pomóc tym, których stać na osiągnięcie sukcesu ale nie wiedzą jak do niego dojść. Była kiedyś pewna Pani, która napisała do mnie po opublikowaniu przeze mnie postu o tym, co zabieram na wędrówki górskie. Porozmawiałyśmy szczerze, napisałam że góry są dla każdego, tylko z rozsądkiem i pokorą należy je traktować. Dziś razem z Panią cieszę się ze zdobycia szczytów, którymi się chwali. Zdobyła Rysy zimą, zdobywa dalej góry. I to się nazywa determinacja i chęć dążenia do celu.

KIM JESTEŚ? JESTEŚ ZWYCIĘZCĄ!

10 komentarzy:

  1. Nie wiem jaki komentarz tutaj dodać..., świetny i dojrzały tekst, a ostatnie zdanie w pełni charakteryzuje Ciebie - JESTEŚ ZWYCIĘZCĄ !!!!!! Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tekst pisany na emocjach, dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  2. "Jesteś sumą swoich wyborów" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym co robisz,piszesz,wierzysz, widzę ogromne serducho !!! tak trzymaj !!! Art.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Robienie tego co się lubi jest wolnością, lubienie tego co się robi jest szczęściem" :) Dziękuję :)

      Usuń
  4. Najważniejsze to, by wyjść z domu i choć próbować zdobywać szczyty, przełamywać bariery, bo one nie są niezniszczalne. A walka ze słabościami tylko nas umacnia. I trzeba wierzyć, że wszystko jest możliwe. A wtedy na pewno się uda. Życzę mnóstwa siły :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz powoli zdaję sobie z tego sprawę i wzmacniam siebie. Dziękuję :)

      Usuń
  5. Pasja w życiu jest najważniejsza, co to za życie bez pasji. Tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń