Hiszpania

Cześć wszystkim!

Ostatnimi czasy dość rzadko udzielałam się tutaj. Powodów jest wiele. Brak wyjazdów, zajęcia do późnych godzin, ostatnie dni nauki. Pogodzić to ze sobą było ciężko, ale nie mogłam odpuścić. W miniony weekend na opolskim rynku odbywały się targi turystyczne, z których nie będzie ani relacji, ani zdjęć, ani nawet amatorskiego filmiku.

Za to czeka mnie (mam nadzieję) przepiękny miesiąc, w którym będę się wiele uczyć, poznawać nową kulturę, nabierać ogromnego doświadczenia. Kilka miesięcy temu ogłoszony został nabór na miesięczne praktyki do Włoch. Cieszyłam się z możliwości zdobycia takiej szansy i podszkolenia się na arenie międzynarodowej.

fot. www.skyscrapercity.com



Spełniając swoje marzenie, dostałam się jako druga na listę uczestników. Nastąpiła zmiana, gdzie naszym docelowym miejscem okazało się niewielkie miasteczko w Hiszpanii - Sos del Rey. Leży ono w Pirenejach, co dla mnie jest ogromną radością.

Mam wielką nadzieję (bo nie wiem jak tam jest z internetem), że będę mogła sukcesywnie dodawać tutaj opisy dni spędzonych w nowym miejscu. Wraz z grupą, z którą wybieramy się do Hiszpanii, zapisaliśmy się na udział w wydarzeniu, gdzie będziemy mieli okazję poznać bliżej kulturę hiszpańską i tamtejszych mieszkańców.

Postaram się też opowiedzieć o moim miejscu praktyk, jak to wszystko przebiega. I pod koniec wycieczki chciałabym podsumować cały wyjazd, włącznie z oceną projektu. Cieszę się na ten miesiąc. A jeśli chcielibyście być na bieżąco z tym co u mnie, to zapraszam na Instagram'a. Link znajdziecie po kliknięciu w okrągłą czarną ikonkę z imitacją aparatu pod nagłówkiem z prawej strony (nieopodal Facebook'a). To będzie chyba jedyne źródło, na które często będę coś wrzucać. Ewentualnie strona facebook'owa.

Wylot mam 24 maja. Trzymajcie kciuki. Będzie to coś nowego dla mnie, pierwszy raz na pokładzie. Z turystycznym pozdrowieniem!

2 komentarze:

  1. Ale Ci zazdroszczę tej Hiszpanii :) Będę czekać na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie jeszcze to nie dochodzi, że jutro wyjeżdżam :) Będę się starała tutaj pisać relacje! :)

      Usuń