Prawdziwa twarz :)

Cześć! Teraz będzie coś zupełnie innego, coś czego tu jeszcze nigdy nie było. Postaram się teraz skupić i znaleźć kilka(naście) interesujących faktów o mnie. Wiem, nie jest to proste zadanie ale podejmuję wyzwanie i zobaczymy co z tego wyjdzie. Może znajdą się tutaj pokrewne dusze, albo wręcz odwrotnie. Zapraszam!


#1 Jestem osobą punktualną i przez to irytuję się, gdy muszę dłużej na kogoś czekać. Nie toleruję gdy ktoś się spóźnia. Okej, mogę poczekać te pięć czy dziesięć minut ale nie lubię naginania. Jeśli ktoś notorycznie się spóźnia to mnie dekoncentruje i wybija z rytmu.

#2 Jestem raczej rannym ptaszkiem. Ostatnio przestawiłam się na tryb spania od 21 - 6 rano i czuję się pełna życia po przebudzeniu. Czuję też jak moje ciało jest wypoczęte, umysł sprawniejszy. Kompletnie nie trawię przesiadywania do późnych godzin. Chociaż czasem przed jakimś wyjazdem potrafię zarwać noc.

#3 Nie jestem odważną osobą, chociaż zmierzam do tego aby tą wadę obalić. W górach potrafię nieźle spanikować, często przy nietrudnym terenie wolę użyć techniki duposchodzenia niżeli iść na prostych nogach. Często czuję niepewność, ale mimo to nie rezygnuję z tej cudownej pasji wędrowania.

#4 Kiedyś marzyłam o karierze sportowca, ale te marzenia zostały rzucone w kąt, gdy wybrałam kierunek turystyczny. Teraz jestem zadowolona z tego wyboru i kreuję swoją życiową ścieżkę. Chociaż nie do końca wiem, co będę w przyszłości robić, to już staram się czerpać wiedzę wszelaką.

#5 Od zawsze imponowała mi praca ratownika górskiego. Ja chorobliwie boję się krwi, co wyklucza mnie z wykonywania tego zawodu. Ale mimo to lubię czytać kroniki TOPRu, wypowiedzi wielu ratowników i w wolnych chwilach oglądam program, gdzie właśnie pokazywane są różne akcje w górach.

#6 Interesuję się także światem himalaizmu. Ja sama boję się wielkich gór i wiem, że nie poradziłabym sobie na takiej wspinaczce, ale lubię obserwować osiągnięcia innych ludzi. Uwielbiam Kingę Baranowską, za jej charakter podczas wywiadów z dziennikarzami, za jej otwartość i chęć dzielenia się górami. Lubię też wybitnego Krzystofa Wielickiego, na którego spotkanie chcę się w końcu wybrać.

#7 Czasem mam problem ze zrozumieniem ludzi. I tu nie chodzi o brak tolerancji, bo staram się wszystkich tolerować, aczkolwiek zdarzają się skrajne przypadki. Mam problem ze zrozumieniem kogoś, kto wypowiada się na tematy, o których nie ma bladego pojęcia. Nie rozumiem ludzi, którzy biegną za tą całą modą. Traktują facebook jak swój pamiętnik i piszą na nim dość prywatne rzeczy. Nie rozumiem i zrozumieć chyba nie chcę.

#8 Jestem wybredna co do muzyki. W ogóle nie przemawia do mnie ani disco polo, ani techno ani też klubowe brzmienie. Nie trawię tych wszystkich pseudoartystów zagranicznych i w sumie tych z Polski. Nie lubię kiczu jaki jest teraz tworzony. Czasem szukam takich perełek, które akurat wpadną mi w ucho, ale jest ich naprawdę niewiele. Czego słucham najczęściej? Zespołów typu Lady Pank, Dżem, Happysad, LemON, eFeM no i ostatnio Maroon 5.

#9 Uwielbiam poznawać nową kulturę, zwiedzać inne kraje. Teraz nastawiona jestem, by w przyszłości zwiedzić czeską Pragę i Skandynawię. Najbardziej ciągnie mnie do Norwegii. Ale w sumie nie wykluczam innych wyjazdów. I oczywiście w całości chciałabym zwiedzić Polskę, poznać jej zakątki, zwiedzić atrakcje turystyczne i poznać dokładnie ludność góralską.

#10 Jeśli chodzi o historię, to nie trawię uczenia się dat czy w ogóle wkuwania formułek na pamięć. Wolę zajęcia praktyczne. Tematyka, która jako jedyna mnie interesuje i w którą się zagłębiam to druga wojna światowa. Dlatego z łatwością przyszło mi oswojenie się z lekturami typu "Kamienie na Szaniec".

Myślę, że porcja dziesięciu ciekawostek na tę chwilę starczy. Jak przyjdzie mi coś do głowy to zacznę to spisywać i możliwe, że pojawi się więcej tego typu postów. Mam nadzieję, że w jakimś stopniu zainteresowałam Was swoją osobą albo i nie.

Chciałabym też poznać innych ludzi. Może macie tą samą pasję, może tak jak ja prowadzicie bloga, o którym jeszcze nie wiem. Jeśli nie chcecie tego pisać publicznie, to możecie wysyłać wiadomości prywatne na adres mailowy, ewentualnie w celu szybszego kontaktu zapraszam na Facebook'a.

Pozdrawiam Was ciepło!


2 komentarze:

  1. Też jestem osobą punktualną, do tego stopnia, że nie lubię być ani za wcześnie, ani za późno, tak w sam raz i naprawdę nie lubię jak ktoś inny się spóźnia. Denerwuje mnie to, że czasami muszę stawać na głowie, żeby być na czas, a ta druga osoba po prostu sobie olewa. Ale też niekiedy lubię "zgubić" zegarek (szczególnie w podróży) i dać się ponieść naturalnemu biegowi czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W podróży to ja wolałabym, żeby czas się zatrzymywał :)

      Usuń